Як виявляється, в Швеції крім відомих поп-рок-утворень типу "Abba" і "Roxette" і мелодійних металістів з Гетерборгу, водяться групи, які виконують іншу музику. Одним з таких колективів став "Hellacopters", що виробляє коктейль із панку, металу і старого доброго рок-н-ролу і схожий скоріше на якусь американську банду, ніж на скандинавську. "Hellacopters" спочатку замислювався як побічний студійний проект Ніке Андерссона, коли той ще тарабанив в "Entombed", попутно пишучи для них пісні. До себе в помічники Ніке взяв гітариста "Backyard Babies" Андерса "Дрегана" Свенссона, басиста Кенні і колишнього ударника "Sewer Grooves" Роберта Ерікссона, а за собою залишив місце біля мікрофона. Відбувалося це в 1994-му, а через два роки "Hellacopters" дебютували з альбомом "Supershitty To The Max", який зайняв в шведських чартах 39-ю позицію.
Наступний лонгплей, "Payin 'The Dues", піднявся вже до 19-го рядка і Ніке вирішив всерйоз зосередитися на своїй новій групі, порвавши з "Entombed". А в тому ж році Андерссон і компанії пощастило розділити сцену з їх кумирами "Kiss", коли ті гастролювали в Скандинавії. В кінці 1997-го "Hellacopters" колесили по Європі в одній упряжці з соратниками по жанру "Gluecifer". На початку наступного року команду покинув Свенссон, який поступився місце Чаку Паундеру. Новий гітарист дебютував на диску "Disappointment Blues", до якого увійшли кавер моторхедівської "Speedfreak", а також інтерпретації композицій "Sonic's Rendevous" і "Radio Birdman". Приблизно в цей же час вийшов сингл "I Only Got The Shakes", бі-сайдом до якого додавався кавер саббатівська "Evil woman".
Свою кавер-політику "Hellacopters" продовжили і на спліт-альбомі (з "Gluecifer") 1999 року, куди напхали речей від "MC5" ( "American ruse"), Боба Сигера ( "Her strut") і "Lynyrd skynyrd" ( "Working for MCA"). Успіх наздогнав команду в 2000 році, коли вийшов на лейблі "Motor Music" альбом "High Visibility". Диск став найбільш продаваним релізом за весь час існування групи, і отримав на батьківщині золотий статус. У тому ж 2000-му Ніке взяв участь в запису дебютної платівки "Supershit 666", а "Hellacopters" закінчили рік глобальними європейськими гастролями за підтримки "The Hives". На початку 2002-го група випустила збірку "Cream Of The Crap", куди увійшло 18 пісень з різних синглів і EP-шників, причому музиканти намірилися продовжити видання подібних релізів, поставивши на диску позначку "Volume 1". Компакт припав до душі не лише шведам (31-е місце), але і їхнім сусідам фінам (28-е місце). У листопаді 2002-го в світ вийшов черговий альбом, "By The Grace Of God", що супроводжувався синглом "Carry Me Home" з бі-сайдом у вигляді кавера Рорі Галлахера "Big Guns". А восени 2003-го "Hellacopters" вдалося відіграти кілька дат разом з "Sepultura" і "Deep Purple" в рамках "Kaiser Music Festival".
Зйомки з американського туру HELLACOPTERS в 2002 році. Включає в себе концертні записи, бутлегевські зйомки, інтерв'ю та інші бонуси.